1. GENERELT
Følgende medlemsbetingelser (herefter Medlemsbetingelser) er gældende for medlemskab hos Dit Behandlerteam Krøyer Kielbergs Vej 3, 8660 Skanderborg. Aftaler om medlemskab indgået i Dit Behandlerteams center og via Dit Behandlerteams digitale kanaler (internet/app) indgås mellem en privatperson (herefter medlemmet) og Dit Behandlerteam. Udover disse medlemsbetingelser vil medlemmet også være bundet af de til enhver tid gældende særlige vilkår og regler, der henvises til i disse medlemsbetingelser. Sådanne særlige vilkår og regler udgør en integreret, uadskillelig del af medlemsbetingelserne.
2. MEDLEMSKAB HOS Dit Behandlerteam
2.1. VILKÅR FOR OPRETTELSE AF MEDLEMSKAB
Ved oprettelsen af medlemskabet skal medlemmet oplyse sit navn, adresse, e-mail, dansk telefonnummer, reg. nr., konto-/kortnummer og CPR-nummer. Hvis kontakt eller bank-/kortoplysninger efterfølgende ændres, skal dette straks opdateres i app’en. Det er medlemmets ansvar, at Dit Behandlerteam til hver en tid har medlemmets korrekte kontaktoplysninger. Ved indmelding skal medlemmet tilføje et vellignende fotografi i app’en. Formålet er verifikation i forbindelse med adgangskontrol. Såfremt et medlem ikke ønsker, at der tages et billede, etableres særskilt løsning, hvorved medlemmet forpligter sig til at kunne verificere deres identitet ved brug af billed-legitimation, når medlemmet træner. Medarbejdere hos Dit Behandlerteam kan til enhver tid kræve fremvisning af legitimation. Træner man uden gyldigt medlemskab, kan Dit Behandlerteam opkræve gebyr for pågældende måned + 1 måneds træning.
2.2. MEDLEMSKABSTYPER
Oversigt over Dit Behandlerteams til enhver tid gældende medlemskabstyper samt særlige vilkår, regler, tilkøb og tillægstjenester for de enkelte medlemskabstyper findes på Dit Behandlerteams hjemmeside. Et medlemskab er personligt og må ikke benyttes af andre end medlemmet. Medlemskabet giver medlemmet adgang til at benytte det udstyr, der er omfattet af medlemskabstypen. Medlemskabet kan benyttes fra den aftalte startdato, som fremgår af købskvitteringen.
2.3. UMYNDIGE OG ALDERSKRAV.
Hvis medlemmet er under 15 år eller umyndiggjort, skal medlemmet for at oprette et medlemskab møde op i Dit Behandlerteam i klinikkens åbningstid, med sin værge, for at blive oprettet. I forbindelse med indmeldelse skal begge parter medbringe gyldigt billede-legitimation. Værgen indestår for, at den mindreårige overholder disse medlemsbetingelser og hæfter for ethvert krav, som Dit Behandlerteam måtte have mod medlemmet i medfør af medlemskabet og disse medlemsbetingelser. Minimumsalderen for at træne i Dit Behandlerteam, uden værge, er 15 år. Dit Behandlerteam forbeholder sig retten til at justere denne aldersgrænse. Ønskes der medlemskab til fitness for medlemmer mellem 10-15 år er det et krav, at medlemmet bruger minimum 4 træninger sammen med en Personlig Træner eller en Fysioterapeut inden medlemmet kan få lov til at træne selvstændigt. Medlemmet forpligter sig til at holde sig til de forelagte øvelser, der er planlagt sammen med træneren. Overholdes dette ikke, vil der første gang blive givet advarsel og anden gang vil medlemskabet blive annulleret med øjeblikkelig virkning. Værge står altid for betalingen når medlemmet er mellem 10-15 år.
2.4. ANDEN BETALER END MEDLEMMET.
Ved oprettelse af medlemskab, hvor en anden end medlemmet betaler (herefter Anden Betaler). Anden Betaler er, ud over de faste månedlige udgifter for medlemskab(er), som Anden Betaler har påtaget sig at betale for, også forpligtet til at betale de ekstra udgifter og gebyrer, der påløber i forbindelse med sådan(ne) medlemskab(er) i henhold til Medlemsbetingelserne. Anden Betaler hæfter for ethvert krav, som Dit Behandlerteam måtte have mod medlemmet i medfør af medlemskabet og disse medlemsbetingelser.
2.5. MEDLEMMETS ÆNDRING AF MEDLEMSKABSTYPE.
Hvis Medlemmet ændrer en medlemskabstype købt til kampagnepris (herunder ændrer medlemskabstype i en eventuel bindingsperiode) medfører det, at kampagneprisen bortfalder, og Medlemmet skal betale fuld pris for det ændrede medlemskab fra den dag, hvor ændringen træder i kraft.
2.6. PAUSE.
Medlemmet kan sætte sit medlemskab på pause mod betaling af gebyr af 150 kr. og max i 6 måneder af gangen. Medlemmet kan dog ikke sætte sit medlemskab på pause, når det er købt til kampagnepris eller i en eventuel bindingsperiode på medlemskabet. De gældende vilkår for at sætte medlemskabet på pause vil til enhver tid være tilgængelige via hjemmesiden. Såfremt et medlem ønsker at sætte sit medlemskab på pause, skal dette meddeles Dit Behandlerteam via. e-mail og afvente en skriftlig bekræftelse herpå. I tilfælde af at der ikke er modtaget en bekræftelse fra Dit Behandlerteam inden for 14 dage, skal Medlemmet kontakte Dit Behandlerteam og sikre at den skriftlige meddelelse er modtaget.
3. BRUG AF MEDLEMSKAB/CENTER.
3.1. HUSETS REGLER.
Medlemmet er forpligtet til løbende at gøre sig bekendt med og til enhver tid følge de gældende Husets Regler. Medlemmets overtrædelse af Husets Regler udgør en misligholdelse af medlemskabet og Medlemsbetingelserne og kan medføre bortvisning, opsigelse eller ophævelse af medlemskab, pålægges et gebyr samt udelukkelse (blacklisting) af Medlemmet fra medlemskab i Dit Behandlerteam samt tilhørende virksomheder for en periode fastsat af Dit Behandlerteam eller permanent. Dit Behandlerteam forbeholder sig retten til at foretage en politianmeldelse ved overtrædelse af Husets Regler.
3.2. MEDLEMSKORT/ADGANG.
Uden for klinikkens åbningstid skal medlemmet benytte App til at få adgang til Dit Behandlerteams træningsfaciliteter. I klinikkens åbningstid kan hovedindgangen i fysioterapien benyttes. Medlemskabet er personligt og må ikke bruges af andre. Medlemskort skal altid checkes ind før træning påbegyndes. Medarbejdere hos Dit Behandlerteam vil kunne kræve, at medlemmet i nogle tilfælde fremviser billed-legitimation i forbindelse med ophold i klinikken og centret. Hvis medlemmet ikke kan fremvise gyldigt ID, der passer sammen med et medlemskab, påfalder der gebyr jævnfør 2.1. Vælger medlemmet ikke at betale og derved ikke følger retningslinjerne i Dit Behandlerteam, bortvises denne, samt der tages dokumentation og politianmeldelse. Medlemmet er selv ansvarlig for at denne ikke gør at Dit Behandlerteam bliver misbrugt af andre; f.eks. til uretmæssig adgang, eller uhensigtsmæssigt brug af udstyr. Ved mistanke om misbrug skal Dit Behandlerteam informeres straks, også skriftligt. Det påhviler Medlemmet at kunne dokumentere, at Medlemmet ikke er ansvarlig for det rapporterede misbrug til Dit Behandlerteam, hvis der på senere tidspunkt opstår tvivl om dette. Medlemmet kan blive gjort ansvarlig for uautoriseret brug af medlemskab frem til at dette skriftligt er meldt misbrugt til Dit Behandlerteam.
3.3. Dit Behandlerteam APP OG WEBSITE.
Dit Behandlerteam kan give medlemmet adgang til at håndtere sit medlemskab og træning via app eller sit website. Medlemmets benyttelse af visse funktionaliteter forudsætter, at medlemmet logger på og benytter personlige login-oplysninger modtaget fra Dit Behandlerteam. Det under pkt. 3.2 Anførte vedrørende opbevaring og misbrug af medlemskab gælder tilsvarende for login-oplysninger. Dit Behandlerteam er ikke ansvarlig for manglende tilgængelighed til, nedbrud i og fejl eller tekniske problemer ved Dit Behandlerteam’s App eller website, herunder ifm. tilmelding, afmelding m.v.
3.4. PERSONLIG TRÆNING.
Når Medlemmet har et medlemskab i Dit Behandlerteam, kan personlig træning og ernæringsrådgivning tilkøbes. Informationer samt gældende vilkår for køb af dette, skal personalet kontaktes.
3.5. TILMELDING OG AFMELDING AF AKTIVITETER I Dit Behandlerteam.
Visse medlemskabstyper muliggør, at medlemmet kan tilmelde sig forskellige aktiviteter, som for eksempel holdtræning. Til- og afmeldingen til aktiviteterne skal ske på Dit Behandlerteams App eller website. Udeblivelse eller manglende korrekt afmelding fra en aktivitet kan være forbundet med betaling af et gebyr på op til 50 kr. Der skal være afmeldt fra hold mindst 2 timer før holdet går i gang. dvs. seneste afmelding kl. 14.00 hvis holdet er 16.00. Hvis i tvivl, spørg personalet.
3.6. VÆRDIGENSTANDE OG TINGSSKADE.
Dit Behandlerteam anbefaler, at særligt værdifulde genstande (fx kontanter, ure, smykker, punge, tasker m.v.) ikke medbringes til træning og ikke opbevares i omklædningsskabene. Øvrige medbragte genstande bør opbevares i et forsvarligt aflåst skab under træning. Dit Behandlerteam bærer ikke noget ansvar for tab på grund af bortkomst, tyveri eller tingsskade, der indtræffer i Dit Behandlerteam.
3.7. HELBREDSTILSTAND OG PERSONSKADE
Al træning sker på eget ansvar. Medlemmet er selv ansvarlig for at være i en helbredstilstand, der tillader deltagelse i aktiviteter hos Dit Behandlerteam, ligesom medlemmet er ansvarlig for at have modtaget nødvendig instruktion for at udføre aktiviteter korrekt og forsvarligt. Dit Behandlerteam bærer ikke ansvaret for eventuelle personskader som følge af manglende overholdelse af foranstående eller ulykker eller andre besøgendes handlinger eller undladelser. Dansk rets almindelige erstatningsregler gælder i øvrigt.
3.8. BRUG AF CENTRE TIL AT UDBYDE PERSONLIG TRÆNING, KOSTVEJLEDNING M.V.
Der må ikke udøves kommerciel virksomhed i Dit Behandlerteam, såsom træningsvejledning, personlig træning eller kostvejledning af andre eller anden virksomhed uden Dit Behandlerteam forudgående skriftlige tilladelse.
3.9. FILM- OG FOTOOPTAGELSER
Det er ikke tilladt at benytte Dit Behandlerteam lokaler til optagelse af film (levende billeder) og/eller fotos med henblik på kommercielt brug uden en forudgående skriftlig aftale med Dit Behandlerteam hovedkontor. Det er ikke uden samtykke tilladt at optage film (levende billeder) eller tage fotos af andre i Dit Behandlerteam eller lave opslag heraf på online-media.
3.10. VIDEOOVERVÅGNING
Der vil være TV-overvågning i Dit Behandlerteam. Formålet med TV-overvågningen er at forebygge kriminalitet og skabe tryghed for personalet, medlemmer og øvrige gæster. Dit Behandlerteam overholder tilladelser om TV-overvågning i den til enhver tid gældende persondatapolitik.
4. BETALING
Medlemmet skal betale månedligt for løbende medlemskab og eventuelle øvrige gebyrer og ydelser i henhold til Dit Behandlerteam til enhver tid gældende priser. Det samme gælder for værger eller andre, som har påtaget sig et juridisk ansvar for medlemskabet; herunder Anden Betaler. Et løbende medlemskab af Dit Behandlerteam kræver, at medlemmet er tilmeldt en af Dit Behandlerteam anviste betalingstjenester til automatiske betalinger. Den månedlige betaling for medlemskabet og øvrige gebyrer/ydelser forfalder løbende til det aftalte tidspunkt bortset fra ved opstart, hvor første medlemskabsperiode, samt eventuelt oprettelsesgebyr betales ved tilmelding. Medlemmet er ansvarlig for, at medlemskabet, gebyrer og ydelser betales rettidigt. Medlemmet modtager sine regninger under login i app’enselvbetjening, hvor betalingen er udspecificeret. Opkrævninger vil herefter være tilgængelige i selvbetjening i 6 måneder. Ved et forudbetalt medlemskab, betaler Medlemmet ved oprettelsen forud for hele medlemskabsperioden.
4.1. BETALINGSTJENESTE TIL AUTOMATISKE BETALINGER.
Det er muligt at betale medlemskabet og køb, som foretages under medlemskabet, automatisk i henhold til de vilkår, der gælder om benyttelse af en af Dit Behandlerteams anvendte betalingstjenester. Benyttelsen af en automatisk betalingstjeneste kan medføre, at der skal betales et administrationsgebyr. Læs mere om betalingsmuligheder og gebyrer på Dit Behandlerteam prisside. Det er Medlemmets/Anden Betalers ansvar at sikre, at aftalen er korrekt tilmeldt betalingstjenesten til automatiske betalinger. Hvis aftalen ikke er oprettet korrekt, kan Dit Behandlerteam opkræve det til enhver tid gældende gebyr.
4.2. MANGLENDE ELLER FOR SEN BETALING.
Hvis et skyldigt beløb ikke betales rettidigt, udsendes en rykkerskrivelse via e-kommunikation. Dit Behandlerteam opkræver rykkergebyr efter gældende takster, som fremgår af Dit Behandlerteams priser. Betales der ikke inden den angivne forfaldsdato, har Dit Behandlerteam ret til uden varsel at blokere medlemskabet, så medlemmet ikke kan træne. Hvis betalingsmisligholdet fortsætter, har Dit Behandlerteam ret til, uden yderligere varsel, at ophæve medlemskabet og til at opkræve andre udeståender til betaling straks. Medlemmet kan ikke træne, bruge sit medlemskort som betalingsmiddel eller ændre på medlemskabet, hvis medlemskabet er blokeret, før det fulde udestående er betalt til Dit Behandlerteam, og der er fremvist dokumentation herfor. Dit Behandlerteam forbeholder sig ret til selvstændigt eller via en samarbejdspartner at opkræve det udestående beløb, et gebyr for rykker og for sen betaling samt at indberette dårlige betalere til RKI/Experian i henhold til RKI’s gældende vilkår. Gebyret fastsættes af Dit Behandlerteam eller af Dit Behandlerteams eksterne samarbejdspartnere. Ved bortvisning af medlemmet, ophævelse af medlemskabet, udelukkelse af Medlemmet samt ved politianmeldelse, jf. §§ 3.1. og 8, forfalder alle udestående beløb til betaling straks.
4.3. REFUNDERING AF TILGODEHAVENDER.
I tilfælde af et tilgodehavende hos Dit Behandlerteam, vil Dit Behandlerteam som hovedregel godskrive sådanne beløb i det fremadrettede medlemskab. Hvis medlemskabet er ophørt, og Medlemmet/Anden Betaler mener at have et beløb til gode, skal vedkommende rette henvendelse til Dit Behandlerteam. Refundering kun kan ske til danske bankkonti.
5. ÆNDRINGER
5.1.
Dit Behandlerteam kan løbende foretage ændringer af disse medlemsbetingelser. Ændringer vil blive meddelt i god tid via Dit Behandlerteams digitale kanaler. Såfremt der er tale om væsentlige ændringer for medlemmet, underretter Dit Behandlerteam medlemmet om ændringen med minimum 45 dages skriftlig varsel pr. e-kommunikation til ændringens ikrafttræden. Medlemmet har altid mulighed for at opsige medlemskabet i overensstemmelse med pkt. 6.1
5.2
Dit Behandlerteam kan løbende foretage ændringer i udbudte medlemskabstyper, tjenester og produkter. Dit Behandlerteam varsler medlemmet herom med minimum 45 dages skriftlig varsel pr. e-kommunikation til ændringens ikrafttræden. Medlemmet har altid mulighed for at opsige medlemskabet i overensstemmelse med pkt. 6.1
5.3
Dit Behandlerteam kan løbende foretage prisændringer. Dit Behandlerteam kan foretage regulering af medlemskabsprisen som følge af stigninger i forbrugerprisindekset det forgangne år. Videre kan sådanne ændringer foretages, såfremt de er et resultat af øgede udgifter forbundet med drifts og sikkerhedsmæssige forhold eller udefrakommende omkostninger relateret til Dit Behandlerteams levering af ydelser til medlemmet såsom imødekommelse af myndighedskrav eller nye eller ændrede lovkrav, omkostninger til leverandører eller imødekommelse af løbende inflation, samt som følge af udvidelser af eller ændringer i Dit Behandlerteams medlemskaber og tjenester. Såfremt Dit Behandlerteam foretager sådanne prisændringer underretter Dit Behandlerteam medlemmet herom med minimum 45 dages skriftlig varsel via e-kommunikation til pris ændringens ikrafttræden. Medlemmet har altid mulighed for at opsige medlemskabet i overensstemmelse med pkt. 6.1.
5.4
Dit Behandlerteam kan løbende indføre nye gebyrer eller ændre gebyrer omfattet af medlemsbetingelserne. Sådanne gebyrer kan eksempelvis indføres eller reguleres som følge af øgede omkostninger for Dit Behandlerteam til håndtering af kundehenvendelser, bortkomne medlemskort eller andet udstyr eller håndtering af kundebetalinger, herunder som følge af omlægninger af Dit Behandlerteams forretningsgange. Ændringerne vil fremgå i god tid af Dit Behandlerteams til enhver tid gældende prisliste samt Dit Behandlerteams digitale kanaler. Såfremt Dit Behandlerteam indfører nye gebyrer, underretter Dit Behandlerteam medlemmet herom med minimum 45 dages skriftlig varsel pr. e-kommunikation til gebyrets ikrafttræden. Såfremt der sker en stigning i et eksisterende gebyrs størrelse på over 10%, underretter Dit Behandlerteam medlemmet herom med 45 dages skriftlig varsel pr. e-kommunikation inden en sådan stigning træder i kraft.
6. OPSIGELSE, OPHÆVELSE M.V.
6.1 MEDLEMMETS OPSIGELSE.
Medlemmet kan til enhver tid opsige sit medlemskab med 1 måneds varsel til udgangen af en måned + 1 måned. Hvis medlemmet fx opsiger sit medlemskab den 15. juni, ophører medlemskabet således den 30. juli. Ved opsigelse af medlemskabet skal fornavn, efternavn, fødselsdato og medlemsnummer oplyses. Opsigelse skal ske skriftligt via. e-mail og er først gennemført når Medlemmet modtager en skriftlig kvittering herfor fra Dit Behandlerteam. Hvis der opstår tvivl om, hvorvidt et medlemskab er opsagt, påhviler det Medlemmet/Anden Betaler at bevise, at vedkommende har opsagt medlemskabet.
6.2 Dit Behandlerteam OPSIGELSE.
Dit Behandlerteam kan til enhver tid opsige medlemmets medlemskab med 1 måneds varsel til udgangen af en måned. Hvis Dit Behandlerteam fx opsiger medlemmets medlemskab den 15. juni, ophører medlemskabet således den 30. juli.
6.2.1 Dit Behandlerteams Opsigelse ved kampagne
Ved opsigelse i kampagneperiode følges reglerne sat ved indmeldelse. Dit Behandlerteam kan til enhver tid opsige medlemmets medlemskab med 1 måneds varsel til udgangen af en måned. Hvis Dit Behandlerteam fx opsiger Medlemmets medlemskab den 15. juni, ophører medlemskabet således den 30. juli.
6.2.2 Dit Behandlerteams OPHÆVELSE M.V.
Dit Behandlerteam har ret til at ophæve medlemmets medlemskab med øjeblikkelig varsel, hvis medlemmet væsentligt misligholder sine forpligtelser over for Dit Behandlerteam. For sen eller manglende betaling af et skyldigt beløb, (medvirken til) misbrug af medlemskabet eller login-oplysninger, doping eller væsentlig misligholdelse af Husets Regler udgør altid væsentlig misligholdelse. Dit Behandlerteam kan desuden sanktionere Medlemmet som anført i Husets Regler; herunder i form af bortvisning, udelukkelse, politianmeldelse m.v.
7. FORTRYDELSESRET.
Ved køb af et medlemskab har medlemmet 14 dages fortrydelsesret fra den dag, aftale om medlemskabet blev indgået. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, kan medlemmet vente til den følgende hverdag med at udøve fortrydelsesretten. For at gøre brug af fortrydelsesretten, skal medlemmet inden udløbet af fortrydelsesfristen give Dit Behandlerteam en utvetydig erklæring herom. Dette kan bl.a. ske ved, at medlemmet henvender sig til Dit Behandlerteam skriftligt via. e-mail. Medlemmet er forpligtet til at betale for medlemskabet fra medlemskabets aftalte startdato. Medlemmet er ved tilbagetræden fra parternes aftale pligtig at betale for den del af ydelsen, som allerede er leveret. Dette opgøres forholdsmæssigt for den periode, som Dit Behandlerteam har leveret medlemskab ydelserne. Medlemmet/Anden Betaler har bevisbyrden for, at vedkommende har benyttet fortrydelsesretten, hvis der senere opstår tvivl om dette.
8. DOPING.
Dit Behandlerteam samarbejder med Anti-Doping Danmark (ADD). Medlemmet er forpligtet til at lade dig teste for doping, hvis det forlanges af en repræsentant for ADD. Hvis medlemmet modsætter sig dette, vil det blive betragtet som en positiv test. En positiv test medfører, at Dit Behandlerteam kan ophæve medlemskabet og bortvise medlemmet med øjeblikkelig virkning, jf. pkt. 6.2. En eventuel positiv dopingtest vil medføre udelukkelse på mindst 2 år fra alle fitness-/fitnesscentre i Danmark, der samarbejder med ADD. Læs mere om doping på ADDs hjemmeside. Et Medlems besiddelse, brug, salg eller overdragelse af dopingmidler, besiddelse af dopingmidler med henblik på overdragelse til andre, samt tilskyndelse eller medvirken til, at en person anvender doping, er forbudt og vil blive anmeldt til politiet.
9. BEHANDLING AF PERSONDATA.
Når et medlemskab oprettes i Dit Behandlerteam, indsamler Dit Behandlerteam diverse personlige oplysninger om medlemmet i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatapolitik.
10. KLAGEADGANG.
Hvis medlemmet vil klage over sit køb af medlemskab, skal medlemmet henvende sig til Dit Behandlerteam personale via e-mail: info@ditbehandlerteam.dk. Medlemmet har desuden mulighed for at klage over sit køb af medlemskab hos Dit Behandlerteam ved at indbringe en klage for: Nævnenes Hus, Mæglings Teamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg. Medlemmet kan klage til Mæglings Teamet for Forbrugerklager via Klageportalen for Nævnenes Hus. Medlemmet kan også vælge at indbringe sin klage via EU’s online klageportal (”Onlineplatformen”) på https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm. Onlineplatformen indeholder informationer om mulighederne for en udenretlig tvistbilæggelse af en klage. Medlemmet kan kun anvende Onlineplatformen, hvis medlemmet er forbruger bosiddende i et andet EU-land. Hvis en klage indsendes til EU’s online klageportal, skal Dit Behandlerteam e-mailadresse info@ditbehandlerteam.dk angives.
11. ANSVAR OG ANSVARSBEGRÆNSNING
11.1. Medmindre andet er anført i medlemsbetingelserne (herunder Husets Regler), er parterne ansvarlige over for hinanden i henhold til dansk rets almindelige regler. Dit Behandlerteam er dog ikke ansvarlig for tab og skade, der skyldes simpel uagtsomhed, ligesom Dit Behandlerteam ikke er ansvarlig for indirekte tab.
11.2. Medlemmet er ikke berettiget til at rejse krav om erstatning eller kompensation, hvis Medlemmets muligheder for at benytte Dit Behandlerteam er nedsat som følge af istandsættelses- eller vedligeholdelsesarbejder, skader/beskadigelse, reparationer, rengøring, sundhedsmæssige eller hygiejnemæssige tiltag eller andre driftsmæssige handlinger igangsat af Dit Behandlerteam. Hvis medlemmets muligheder for at benytte Dit Behandlerteam imidlertid er væsentligt nedsat i 14 sammenhængende dage i denne forbindelse, har medlemmet dog ret til en forholdsmæssig reduktion i prisen for sit medlemskab for den pågældende periode. Medlemmet bedes i sådanne tilfælde kontakte Dit Behandlerteams personale. 11.3. Såfremt Dit Behandlerteam ikke kan opfylde sine forpligtelser over for Medlemmet som følge af forhold, der ligger uden for Dit Behandlerteam kontrol, og som Dit Behandlerteam ikke kunne forudse eller overvinde konsekvenserne af (force majeure), suspenderes parternes forpligtelser over for hinanden, i den periode force majeure-forholdet består. Medlemmet kan således ikke ophæve medlemskabet i den pågældende periode, men medlemmet kan opsige medlemskabet på almindelig vis. Såfremt Medlemmet har forudbetalt medlemskab, og Dit Behandlerteam ikke kan opfylde sine forpligtelser over for Medlemmet i en periode som følge af force majeure, kan Medlemmet ikke kræve sådan forudbetalt medlemskab helt eller delvist refunderet eller kompenseret straks for en sådan periode. Hvis medlemskabet fortsat er i kraft efter udløbet af den nævnte periode, vil Dit Behandlerteam modregne værdien af det forudbetalte medlemskab for perioden i efterfølgende fakturering af Medlemmet.
12. LOVVALG OG VÆRNETING
Alle køb omfattet af disse medlemsbetingelser er underlagt dansk ret. Eventuelle uenigheder, som ikke kan afgøres i mindelighed, afgøres af de danske domstole. I tilfælde af uoverensstemmelse mellem den engelske og den danske version af medlemsbetingelserne, har sidstnævnte forrang.
13. PARKERING
Dit Behandlerteam er på ingen måder ansvarlig for hvordan medlemmet parkerer. Medlemmet er selv ansvarlig for at parkere efter de anviste parkeringsregler i området. P-afgifter eller andet kan på ingen måde overdrages til Dit Behandlerteam.
14. KONTAKTINFORMATION
Ved spørgsmål til disse medlemsbetingelser, er medlemmet velkommen til at kontakte Dit Behandlerteam, Krøyer Kielbergs Vej 3, 8660 Skanderborg.
15. VERSIONER
Dette er version 1.1 - 2024 af Dit Behandlerteam medlemsbetingelser, der er gældende for medlemskaber købt fra og med d. 1.1.2024. indtil opsigelse eller ophør af medlemskab.